عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد جانشین فراجا کشور: طرح «نور» تعطیل نخواهد شد و ارتباطی به تغییر دولت ندارد آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین و مراقبت از مرز‌ها ۲۰۰ حامی فلسطین در پی ورود به ساختمان کنگره آمریکا دستگیر شدند ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود
سرخط خبرها

ادامه درگیری‌ها در اوکراین | ارتش روسیه: حملات را سرکوب کردیم

  • کد خبر: ۱۶۷۷۰۱
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
ادامه درگیری‌ها در اوکراین | ارتش روسیه: حملات را سرکوب کردیم
وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد، نیروهای اوکراینی طی یک "حمله گسترده" در امتداد پنج بخش از خط مقدم در دونباس به نیروهای روسیه حمله کردند اما در اهداف خود شکست خوردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از راشا تودی، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: هدف دشمن این بود که شکافی در دفاع ما در قسمتی از آنچه که آن‌ها "آسیب‌پذیرترین بخش خط مقدم" می‌پنداشتند، ایجاد کنند.

این وزارتخانه با بیان اینکه این حملات اوکراین صبح روز یکشنبه آغاز شد، افزود: دشمن در رسیدن به اهدافش شکست خورد و ناکام ماند.

وزارت دفاع روسیه گفت که اوکراین تیپ‌های ۲۳ و ۳۱ مکانیزه را از "ذخایر استراتژیک" خود مستقر کرده بود که در نبرد توسط واحدهای دیگر پشتیبانی می‌شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۲۵۰ سرباز، ۱۶ تانک، سه خودروی پیاده نظام و ۲۱ خودروی زرهی را از دست دادند.

این درحالیست که ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین روز شنبه گفته بود که کی‌یف آماده ضد حملات خود است و ارتش کشورش نمی‌تواند ماه‌ها صبر کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->